Hoppa till huvudinnehåll

Resultat av kundundersökning 2020 - Bagartorp

Publicerad 7 september 2020

Nu har vi sammanställt resultatet av årets hyresgästundersökning som skickades ut innan sommaren. Vi är glada att se att kundnöjdheten har ökat sedan senaste mätningen (2018) och att de satsningar vi gjort utifrån era tidigare svar nu gett resultat.

I Bagartorp svarade 59 % på årets enkät och av dessa svarade 86 % att de trivs hos Signalisten. 88 % är nöjda med bemötandet de får i kontakten med oss.

Vi ser också en markant ökning i kundnöjdhet inom Rent och snyggt där bland annat tillsyn/städning av källare/vind som ökat från 49 % 2018 till 65 %. Något vi är väldigt glada för och tillskriver vår satsning på städtjänsterna med ny entreprenör.  

Vi ser även att det finns förbättringsbehov inom flera områden som vi kommer att arbeta vidare med, bland annat trygghet och bemötande vid senaste kontakten. Inom området trygghet påbörjas en del förbättringsarbeten redan under hösten med bland annat komplettering och installering av Aptus där det saknas samt nya trådväggar av stål i förråden i låghusen.  Vi har även bytt ut och kompletterat med ny stolp- och fasadbelysning, ett arbete som blev klart i juni.

Resultatet från undersökningen är väldigt värdefullt för oss och gör att vi bättre ser var våra ansträngningar behövs och gör mest nytta. Tack alla ni som svarat på enkäten och hjälper oss att skapa ett bättre boende!

Områdesrapport - Bagartorp

Läs mer om vår kundundersökning på www.signalisten.se.

Med vänlig hälsning
Förvaltningsavdelningen