Semestertider medför att vi har lägre bemanning på vårt kontor, förvaltningsavdelningen och i kundservice. Bland andra har vi färre bovärdar på plats i juli och augusti
Du kan fortfarande anmäla fel dygnet runt på Mina sidor men mindre fel kan dröja lite längre när många bovärdar har semester. Exempel på mindre fel är till exempel att en skåplucka är lös eller att ett fönster är svåröppnat. Vänta om möjligt med att felanmäla de små felen till slutet av augusti då vi närmar oss full bemanning igen.
Kundservice har ändrade öppettider juni, juli och augusti
Kundservice har lunchstängt mellan 12.00-13.00, från 15 juni till 15 augusti.
Våra ordinarie och avvikande öppettider hittar du på sidan Kontakta oss. Här ser du också kontaktuppgifter till våra avdelningar.
Ställ din fråga i vårt frågeforum
I vårt frågeforum Frågor och svar hittar du de vanligaste frågorna från våra hyresgäster. Finns inte svaret på din fråga redan kan du ställa den till oss där så svarar vi så snabbt vi kan, oftast inom en arbetsdag.
Fler nyheter
Sommarnumret av Signalen
Nu är sommarens nummer av tidningen Signalen på väg till alla hyresgäster. I det här numret kan du bland annat läsa om tanken bakom Signalistens utemiljö, få tips på hur du blir en riktig drömgranne i sommar och träffa Magnus Bredstedt, en av Signalistens bovärdar.
Renovering av alla fem höghus i Bagartorp kan påbörjas
Beslut från Svea hovrätt innebär att Signalisten nu kan påbörja planering inför renovering av samtliga fem fastigheter på Bagartorpsringen. Renovering...
Sommarhäng på Hagalunds torg
På måndag den 17 juni startar sommarhäng på Hagalunds torg. Under vecka 25 och 26 arrangerar Platssamverkan Hagalund, där Signalisten ingår, flera roliga aktiviteter för alla åldrar.