Semestertider medför att vi har lägre bemanning på vårt kontor, förvaltningsavdelningen och i kundservice. Bland andra har vi färre bovärdar på plats i juli och augusti
Du kan fortfarande anmäla fel dygnet runt på Mina sidor men mindre fel kan dröja lite längre när många bovärdar har semester. Exempel på mindre fel är till exempel att en skåplucka är lös eller att ett fönster är svåröppnat. Vänta om möjligt med att felanmäla de små felen till slutet av augusti då vi närmar oss full bemanning igen.
Kundservice har ändrade öppettider juni, juli och augusti
Kundservice har lunchstängt mellan 12.00-13.00, från 15 juni till 15 augusti.
Våra ordinarie och avvikande öppettider hittar du på sidan Kontakta oss. Här ser du också kontaktuppgifter till våra avdelningar.
Ställ din fråga i vårt frågeforum
I vårt frågeforum Frågor och svar hittar du de vanligaste frågorna från våra hyresgäster. Finns inte svaret på din fråga redan kan du ställa den till oss där så svarar vi så snabbt vi kan, oftast inom en arbetsdag.
Fler nyheter
Så jobbar vi med snö och halka
När det är snö och halka i Signalistens områden arbetar vår entreprenör dygnet runt och alla dagar i veckan med snöröjning och halkbekämpning. Bovärda...
Återvinning av julgranen
Helgen den 11–12 januari kan du lämna in din julgran till någon av Solna stads obemannade insamlingsplatser.Insamlingsplatserna kommer att finnas på f...
Julhälsning 2024
2024 blev ett mycket händelserikt och positivt år för Signalisten. Vi tog äntligen det första spadtaget för den stora upprustningen av Bagartorp och i Bergshamra var det inflyttning i vårt nya trygghetsboende.