Semestertider medför att vi har lägre bemanning på vårt kontor, förvaltningsavdelningen och i kundservice. Bland andra har vi färre bovärdar på plats i juli och augusti
Du kan fortfarande anmäla fel dygnet runt på Mina sidor men mindre fel kan dröja lite längre när många bovärdar har semester. Exempel på mindre fel är till exempel att en skåplucka är lös eller att ett fönster är svåröppnat. Vänta om möjligt med att felanmäla de små felen till slutet av augusti då vi närmar oss full bemanning igen.
Kundservice har ändrade öppettider juni, juli och augusti
Kundservice har lunchstängt mellan 12.00-13.00, från 15 juni till 15 augusti.
Våra ordinarie och avvikande öppettider hittar du på sidan Kontakta oss. Här ser du också kontaktuppgifter till våra avdelningar.
Ställ din fråga i vårt frågeforum
I vårt frågeforum Frågor och svar hittar du de vanligaste frågorna från våra hyresgäster. Finns inte svaret på din fråga redan kan du ställa den till oss där så svarar vi så snabbt vi kan, oftast inom en arbetsdag.
Fler nyheter
Positiv trend i årets hyresgästundersökning
Årets hyresgästundersökning AktivBo visade en fortsatt positiv utveckling av hur Signalisten upplevs som hyresvärd. Serviceindex ökade och ligger över...
Nytt nummer av tidningen Signalen
Nu är årets tredje och sista nummer av Signalistens hyresgästtidning Signalen på väg ut till alla hyresgäster. I det här numret får du bland annat träffa Margareta och Janne som flyttar in i Signalistens nya trygghetsboende i Bergshamra, träffa vår projektledare Vanessa Santos och läsa om utvecklingen av Hagalund.
Så jobbar vi med snö och halka
När det är snö och halka i Signalistens områden arbetar vår entreprenör dygnet runt och alla dagar i veckan med snöröjning och halkbekämpning. Bovärda...