Nya rekommendationer pga corona: kontakta oss digitalt
Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med ber vi dig att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt.
För att bromsa de lokala utbrotten av corona minskar vi de personliga mötena. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor.
Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Felanmälan fungerar som vanligt
Vi tar fortfarande emot felanmälningar som kommer in från våra hyresgäster. När vi bokar in tid för kontroll eller åtgärd av felet ställer vi kontrollfrågor för att säkerställa att det är säkert att göra ett hembesök.
Vi uppmanar fortfarande våra hyresgäster att inte vara hemma under tiden vi arbetar i lägenheten. Det är för både din och vår personals säkerhet.
Ovanstående gäller under november och december förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter
Så jobbar vi med snö och halka
När det är snö och halka i Signalistens områden arbetar vår entreprenör dygnet runt och alla dagar i veckan med snöröjning och halkbekämpning. Bovärda...
Kampanj mot våld i nära relation
Mellan den 18–22 november pågår kampanjen "En vecka fri från våld" där Solna stads relationsvåldsteam ingår. Teamet kan du få hjälp av om du upplever våld i en nära relation.
Signalisten välkomnar Lisa Engström som ny HR-chef
Lisa Engström har utsetts till ny HR-chef på Signalisten. Lisa kommer närmast från Lidingö stad där hon sedan sju år arbetat som chef vid HR-enheten. ...