Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med har vi tagit ytterligare åtgärder i samband med besök hos våra hyresgäster vid felanmälan. Vi kommer från och med nu endast att genomföra besök i tom lägenhet. Inför planerat besök behöver du därför lämna din lägenhet och hänga nyckeln i tub. Gäller under hela besöket i lägenheten. Detta är för både din och vår personals säkerhet.
Vi ber dig också, som tidigare, att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor. Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Ovanstående gäller från och med nu, förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter
Julhälsning 2024
2024 blev ett mycket händelserikt och positivt år för Signalisten. Vi tog äntligen det första spadtaget för den stora upprustningen av Bagartorp och i Bergshamra var det inflyttning i vårt nya trygghetsboende.
Invigning av Bergshamra trygghetsboende
Signalistens nya trygghetsboende i Bergshamra står klart och hyresgästerna har nu flyttat in. Den 13 december invigdes trygghetsboendet med luciatåg.
Första spadtaget för framtidens Bagartorp i Solna
Utvecklingen av framtidens Bagartorp har inletts. Idag den 6 december togs det första spadtaget för upprustningen av Bagartorp med nyrenoverade hus, fler bostäder, nytt torg, gröna ytor och förbättrade promenadvägar.