Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med har vi tagit ytterligare åtgärder i samband med besök hos våra hyresgäster vid felanmälan. Vi kommer från och med nu endast att genomföra besök i tom lägenhet. Inför planerat besök behöver du därför lämna din lägenhet och hänga nyckeln i tub. Gäller under hela besöket i lägenheten. Detta är för både din och vår personals säkerhet.
Vi ber dig också, som tidigare, att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor. Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Ovanstående gäller från och med nu, förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter
Så jobbar vi med snö och halka
När det är snö och halka i Signalistens områden arbetar vår entreprenör dygnet runt och alla dagar i veckan med snöröjning och halkbekämpning. Bovärda...
Kampanj mot våld i nära relation
Mellan den 18–22 november pågår kampanjen "En vecka fri från våld" där Solna stads relationsvåldsteam ingår. Teamet kan du få hjälp av om du upplever våld i en nära relation.
Signalisten välkomnar Lisa Engström som ny HR-chef
Lisa Engström har utsetts till ny HR-chef på Signalisten. Lisa kommer närmast från Lidingö stad där hon sedan sju år arbetat som chef vid HR-enheten. ...