Den 21 mars kommer vi att skicka ut en digital hyresgästundersökning i vilken vi ber våra hyresgäster att besvara ett antal frågor som handlar om deras upplevelse av värme och ventilation i den egna lägenheten. Svarstiden är två veckor.
Anledningen är att vi under hösten 2018 genomförde ett antal åtgärder inom området värme och ventilation då vi återigen kunde konstatera i hyresgästundersökningen att många hyresgäster är missnöjda med lägenhetens inomhustemperatur och ventilation.
Läs tidigare nyhet Åtgärder för ett bättre inomhusklimat i din lägenhet
Svaren som vi får i undersökningen kommer att vara viktiga och visa om de satsningar vi hittills genomfört har gett resultat men även ge oss ett bra underlag för det fortsatta arbetet.
Uppdaterade kontaktuppgifter
Inför utskicket den 21 mars vill vi uppmana våra hyresgäster att gå in på www.signalisten.se och Mina sidor för att säkerställa att man har aktuella uppgifter som behövs för det digitala utskicket, e-postadress och telefonnummer.
Uppgifterna är nödvändiga eftersom undersökningen skickas till angiven e-postadress och kort tid därefter skickas en påminnelse till angivet
sms-nummer.
Med vänlig hälsning
Förvaltningsavdelningen
Fler nyheter
Så jobbar vi med snö och halka
När det är snö och halka i Signalistens områden arbetar vår entreprenör dygnet runt och alla dagar i veckan med snöröjning och halkbekämpning. Bovärda...
Kampanj mot våld i nära relation
Mellan den 18–22 november pågår kampanjen "En vecka fri från våld" där Solna stads relationsvåldsteam ingår. Teamet kan du få hjälp av om du upplever våld i en nära relation.
Signalisten välkomnar Lisa Engström som ny HR-chef
Lisa Engström har utsetts till ny HR-chef på Signalisten. Lisa kommer närmast från Lidingö stad där hon sedan sju år arbetat som chef vid HR-enheten. ...